Veletrh komunitárních programů v Ústí n. L. - 16. 9. 2010

Veletrh komunitárních programů v Ústí n. L. - 16. 9. 2010


Aktualita vydána dne: 10. 09. 2010

Vážení,

dovolte mi, abych Vás jménem Regionální rozvojové agentury Ústeckého kraje, partnera pořádané akce, pozval na již 4. ročník Veletrhu komunitárních programů v Ústí nad Labem, který se bude konat ve čtvrtek 16. září 2010 od 8.30 hod v budově Krajského úřadu Ústeckého kraje.

Cílem Veletrhu komunitárních programů je představit návštěvníkům další možnosti získání finančních zdrojů na jejich projektové záměry, nabídnout kontakt na odborníky, na které se v této oblasti mohou obrátit, a poradit na konkrétních příkladech, jak postupovat při přípravě a realizaci mezinárodních projektů financovaných z komunitárních programů.

Jako každým rokem se i letos veletrh sestává z paralelně probíhajících přednášek o vybraných komunitárních programech a workshopu v předsálí konferenčního sálu, kde budou umístěny stánky s propagačními materiály o prezentovaných komunitárních programech. U každého stánku budou po celou dobu veletrhu k dispozici odborníci z kontaktních míst v ČR, kteří budou připraveni poskytnout individuální konzultace k vašim projektovým záměrům. Účast na veletrhu je zdarma. Podrobnější informace k programu veletrhu naleznete v příloze.

Akce je zaměřena na všechny zájmové skupiny. Malým a středním podnikatelům vřele doporučuji navštívit stánek Enterprise Europe Network, kde se mohou seznámit s rozsáhlou nabídkou poskytovaných asistenčních služeb a pořádaných seminářů a kooperačních burz.

V případě Vašeho zájmu letošní veletrh navštívit se prosím zaregistrujte na této webové stránce: http://www.euroskop.cz/8368/1045/sekce/akce/financovani-mezinarodnich-projektu-z-fondu-evropske-unie-veletrh-komunitarnich-programu/, případně na emailové adrese eva.bartunkova@euroskop.cz.

Těším se na osobní shledání.

S přátelským pozdravem tucek@rra.cz.

 

Přílohy:
...............................................................................

Harmonogram

10.09.2010 00:00

Zastupujeme: